Followers

Wednesday 26 December 2012

assalamualaikum..
skrg ni aku nak citer pasal ketidakpuasan aku selaku pelanggan..
bermulanya alkisah peristiwa yg x bpa nk logik ni wktu aku pergi outing gan members..
then split la ntuk beli brg masing2..dlam kpala hotak aku dari awal memang nk rancang beli pembalut meja yg cute2..then aku jumpaklah...memeng cantik..purple gitu..then dengan confidentnya aku ambik 3 keping pembalut durjana tersebut..mgapa aku kata durjana..hahah..waktu pegi bayar tu akak tu pon scan la brg2 aku..first dya scan pmbalut tu dulu la..
aku buet2 x endah la waktu dya scan tu..skali aku terpandang kat mesin tu tertulis angka 3 hinggit..aku pon kehairainan..akak tu baru scan pmbalut skeping pon dah jadi 3 hinggit..biasala aku kan lmbat pick up skit,,skali aku tersedar rupa2nya pmbalut tu skeping TIGA RINGGIT MALAYSIA!!!mak aiii..branded sngat ker???dah la aku p blasah hambik 3 keping so total SEMBILAN RINGGIT!!
then aku pon senggih kat kawan aku dngan bangga...mana taknya beli pembalut meja satu 3 hinggit,,aku ingat dlam seringgit camtu..huh..gila betoi..psaipa la aku tak nampak price tag kt blkg tu..nasib baik aku tak ambik 5 keping..klau x jalan kaki la balik matrik...and then disebabkan deprasaan "GEMBIRA" aku ini aku pon berlari2 kat kekawan aku yg lain pegi heboh pasal kebodohan aku ini....memang waktu balik tu kna kaw2 dengan roommate aku...depa tambah ladi kekecewaan aku ni...sampai skrang aku tak pakai lagi pembalut meja tu..sayang ooo...aku rasa smpai habis semester aku x pakai....jatuh harga nanti..biasa la I x pkai pembalut lapan sen skeping tu..i beli RM3 skeping...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
wasalam..moral cerita(skodeng2 price tag dulu sbelum rmbat je barg tu)

No comments:

Post a Comment