Followers

Sunday 30 December 2012

Kepuasan

Untuk memenuhkn entri aku aku nk recall blik time aju pegi outung aru jumaat bebaru ni....best jgaj la outing kali ni sebab aku dpat mrasa pgalaman mbeli sluar jeans buat kli pertama sendiri without my mom n sis...hanya berpndukan nasihat kwanku sbgai stylist aku..hahaha..tapi sblum dapat beli sluar jeans tu aku kna mana teman dia beli beg,tudung n mkanan...terseksa betol..bygjn nk beli kotak pensil pon kna dok brtapa kt kedai tu..mcam nk pilih calon laki la plk..pilih tudung plk satu hal..tapi nasib baik aku pon join beli skali..then waktu bli mkanan kna tngok dia dilema nk pilih apollo ka fudo..hadoii..alhamdulillah sngt la aku dilahirkn sbg pompuan klau laki..x nak aku dpt wife cm dia..mrana woo bila shooping..tapi at least dia sedar la..tp nk buat cm na dah memg habit shopping dia camtu..tapi dia baik la n comel...korang ada x habit yg mlmpau bila shopping????

No comments:

Post a Comment