Followers

Sunday 6 January 2013

assalamualikum..
skg ni skolah dah bukak..mesti rmai bebudak yg akn tension psai homework n exam kan..sma la jugak gan plajar u n mtrik...dkat matrik ni memula dulu aku tension la jugak...mana tak nya dengan kuiz assignment bagai..kadang2 x lena smalaman..tapi skrg dah ok..dh trlbih ok plak smpai rsa cam mlas study..tapi aku cepat sedar la ..then cepat2 ingat balik tujuan aku dtg sini...aku nk share cara aku mghilgkan tension..tapi jgan dok ambik serious la plak sb ni cara aku..ada yg bleh dterima dan ada yg x sngat ..firs skli mesti la kita kna mintak prtlongan drpda allah..jgan wktu susah ja mintak tlong then aku akan
  • online
  • layan movie
  • makan
  • lukis
  • dengar lagu
  • sembang
  • outing
  • tidur
haha...tula snarai pendek yg mana aku akn lakukan disaat ketensionanan...akibatnya tension lagi memuncak sama waktu jugak gan berat aku...wargh!!!!!!!!!!!!!!

p/s:i'm 19 now huhu...18sx

No comments:

Post a Comment